من و شیگولی

زندگی پر از لحظات قشنگه فقط کافیه بخوای تا ببینیشون

من و شیگولی

زندگی پر از لحظات قشنگه فقط کافیه بخوای تا ببینیشون

انقراض نسل لباس

تا به حال شده دنبال خرید یه چیزی باشین بعدش انگار نسل اون چیز منقرض شده باشه؟

دقیقا چند روز پیش همین اتفاق افتاد...الی دوستم دو ساعت نازم رو کشید که بریم واسش لباس بخریم...منم کلی به خودم فشار آوردمو حاضر شدم که بریم خرید...خلاصه اومد دنبالم...دیدم برادرش(البته به گفته ی خودش بانک مرکزی) رو با خودش اورده...هیچی دیگه دیدم خیلی ستمه بگم نمی یام...رفتم سوار شدم و برادرش مارو برد خرید

جنس مورد نظر:دامن کوتاه جین و یه تاپ قهوه ای خوشگل

محل مورد نظر برای خرید:کلیه ی پاساژهای تهران

از پاسداران شروع کردیم...هیچی ندیدیم فقط کلی به لباسا خندیدیم...

بعدش رفتیم شهرک غرب گلستان...بازم هیچی ندیدیم البته دیدیما اما برای الی گشاد بود همش خیلی هم مال نبود که بخریمشون(الی سایزش ۳۶بود البته به گفته ی خودشا والا سایز ۳۶ براش گشاد بود)

رفتیم میلاد نور...بازم هیچی به هیچی یه تاپ خیلی شیک و خوشگل دیدیم رنگش همونی بود که الی می خواست تا به آقای بانک مرکزی نشون دادیم یه چشم غره به جفتمون رفت که هر دومون در رفتیمچرا؟چون یه کمی لباس باز بودنذاشت که نذاشت...آخرم دست به گردن برگشتیم بیروناصلا هیچی به هیچی...خلاصه که نسل لباس منقرض شد...شبشم الی برگشت شهر دانشگاهیش...فرداش زنگ زد و خواهش کرد من برم دنبال لباس واسش بگردم

خدا به خیر کنه مخم هنگ کرده افتضاحخدا به خیر بگذرونه

بچه ها نیازمند یاری سبزتان هستم احیانا جایی رو می شناسین که بتونم ازش لباس مورد نظرو پیدا کنم؟؟؟؟راهنماییم کنین

پیوست:کار انتقالیه شیگولی داره درست میشه دعا کنین

پیوست۲:پیشاپیش سال نوی میلادی رو به هموطنهای عزیز مسیحیم و همه دوستای خوبم تبریک می گم

 پیوست۳:تا به حال شده با یه آهنگ یاد یه خاطره ی قشنگ بیوفتین؟الآن داشتم آهنگ جدید انریکو ایگلسیاس رو گوش می دادم یاد یه خاطره ی قشنگ افتادم شعرشو میذارم اینجا شمام فیض ببرین

Ring my bells, ring my bells
Ring my bell, ring my bells
Ring my bell, ring my bells
Ring my bell, ring my bells

Sometimes you love it
Sometimes you don’t
Sometimes you need it then you don’t then you let go

Sometimes we rush it
Sometimes we fall
It doesn’t matter baby we can take it real slow

Cause the way that we touch it's something that we can’t deny
And the way that you move oh you make me feel alive
So come on

Ring my bell, ring my bells
Ring my bell, ring my bells

You try to hide it
I know you do
When all you realy want is me to come and get you

You move in closer
I feel you breathe
It’s like the world just disappears when you're around me oh

Cause the way that we touch it's something that we can’t deny oh yeah
And the way that you move oh you make me feel alive
So come on

And ring my bell, ring my bells
Ring my bell, ring my bells
Ring my bell, ring my bells
Ring my bell, ring my bells

I Say you want,I say you need
I can tell by your face you love the way it turns me on

I say you want, I say you need
I will do what it takes and I would never do you wrong

Cause the way that we love is something that we can’t fight oh no
I just can’t get enough oh you make me feel alive
So come on

Ring my bell, ring my bells
Ring my bell, ring my bells

I Say you want, I say you need
I Say you want, I say you need
Ring my bell, ring my bells
Ring my bell, ring my bells

پیوست۴:خدایا!!!هیچ کدوم از حرفام به هم مربوط نبود....دوباره دچار قلنبگی احساسات شدم مثل اینکهاگه بیشر بنویسم اوضاع خراب می شه!!!

فعلا

آتوسا
 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
یاسی چهارشنبه 5 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:41 ب.ظ http://yasijun.blogfa.com

سلام. حییییییییییییییییییف. چون من این تاپ قهوه ای خوشگل با دامن کوتاه لی رو دارم. ولی من که تهران نیستم . وگرنه میدادم به الی بپوشه.
حالا باقی سوالات سگی:
وقتی سگت پریود میشه چیکار میکنی؟
وقتی سگ آوردید بچه کوچیک ،مثلا دو سه ساله هم داشتید؟ یا مثلا رابطه ی سگ رو با بچه ی کوچیک دیدی؟ میشه بهش اعتماد کرد؟
رسیدگی و تربیتش خیلی وقت گیره ؟
ممکنه بیماری واگیرداری بگیره؟
فعلا همین...
لطفا همشو جواب بده:)
زود بیا.منتظرتم:*

یاسی چهارشنبه 5 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:43 ب.ظ

یه چیز دیگه:
شما که عادتش دادید بره تو تراس دستشویی کنه یعنی همیشه در تراستون بازه؟ لطفا دقییییییییییییییییییییییییییق توضیح بده واسم.باشهههههههههه؟
قربونت برم. :*

سورنا پنج‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:16 ق.ظ http://panchset.blogspot.com

سربازیم سربازی که خانواده بابا و عموهام رفتن. این روز ها که پسر ها سربازی نمی رن. (بابای من و 3 تا از چهار برادرش مثل مرد در راه خدمت به وطن از سربازی در رفتن)
عزیز لطف می کنی آدرس وبلاگ من را عوض کنی پیکسی تعطیل شده بید رفتم به پانچ ست
panchset.blogspot.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد