من و شیگولی

زندگی پر از لحظات قشنگه فقط کافیه بخوای تا ببینیشون

من و شیگولی

زندگی پر از لحظات قشنگه فقط کافیه بخوای تا ببینیشون

عشق خالص

سلام سلام

قالب عوض کردم مبارکه....دوستش دارم...خوشمل نیست؟

این رنگ مورد علاقه ی نامزد جونمه...منم دوست می دارم بچه ام خوش سلیقه است دیگه

اگه خوش سلیقه نبود که نمی اومد منو بگیره

امروز به خودم رسیدم حسابی...آرایش کردم بعد ۱ماه...لباس شیک پوشیدم...دلم واسه خودم  تنگ شده بودااااا

خوشمل شدم...لاغرم شدم...البته از لباسم فهمیدمعجیبه ها!

دیشب نشستم یه عالمه اچ تی ام ال خوندم...شیگولی گفته بود...منم خوندم ایشالله یه پا طراح می شم به زودیتازه سفارش کار هم می پذیرم...

دیروز با الی حرف زدم انقدر گریه کرد که اشک منم در اومدطفلکی خیلی دوستش دارم...خیلی ماهه...کلی خواهر خوبه...کلی گریه کرد و دردودل کرد...منم باهاش کلی گریه کردم...

بعدشم ۱ساعت خندوندمشدلقکم دیگه...

شیگولی جونم داره کارش درست می شه ایشالله این هفته می یاد تهران پیش فینقولیش

دعا کنین برامون دلم براش لک زده...

اینم یه شعر که تقدیمش می کنم به شیگولی جونم

Oceans apart day after day
And I slowly go insane
I hear your voice on the line
But it doesnt stop the pain

If I see you next to never
How can we say forever

Wherever you go
Whatever you do
I will be right here waiting for you
Whatever it takes
Or how my heart breaks
I will be right here waiting for you

I took for granted, all the times
That I thought would last somehow
I hear the laughter, I taste the tears
But I cant get near you now

Oh, cant you see it baby
Youve got me going crazy

I wonder how we can survive
This romance
But in the end if Im with you
Ill take the chance

Oh, cant you see it baby
Youve got me going crazy

با یه دنیا عشق برای شیگولی جونم

عزیزم دوستت دارم

بیشتر از همیشه و کمتر از آینده...

فعلا

آتوسا