من و شیگولی

زندگی پر از لحظات قشنگه فقط کافیه بخوای تا ببینیشون

من و شیگولی

زندگی پر از لحظات قشنگه فقط کافیه بخوای تا ببینیشون

یه حس غریب

سلام حالم گرفته است...به شیگولی مربوط نمی شه ها یعنی یه کمش مربوط میشه...خوب خبرا:

۱.شیگولی باز مریض شده

۲.فهمیدم یکی از دوستای خوبم مامان نداره

چند مدت پیش توی نت اتفاقی یه دوست پیدا کردم...کلی باهم جور شدیم...دانشجوی پزشکیه

کلی حرف زدیم بعدم تلفن بازی و این حرفا تا اومد تهران باهم رفتیم بیرون خرید...کلی گشتیم و خندیدیم و ... دیشب برگشت شهری که توش درس می خونه...امشب طبق عادت همیشه گیش زنگ زد و کلی خندیدیم و حرف زدیم ۱وسط صحبت هام داشتم راجع به مامانم حرف می زدم حس کردم ساکت شدهمنم تیز بازی در آوردم گفتم:الی؟چی شدی؟

چیزی نگفت منم گفتم شاید از چیزی ناراحته بعد شروع کرد راجع به خانواده اش حرف زدن و گفت من مامانم فوت کردهمنو می گی در اون لحظه احساس مرگ داشتم...فقط می خواستم برم سرمو بذارم بمیرم...حس از تنم رفت...الی فهمید و بحث رو عوض کرد اما من دیگه اشکم داشت در می یومد به بهانه ی الکی خدا حافظی کردم بعدم یه عالمه گریه کردم...

بعدشم دلم یه عالمه واسه ی مامانم تنگ شد رفتم کلی بوسش کردم  بعدش دلم برای کهریزک لک زد... دلم برای دوستام که تو کهریزک هستن تنگ شد

احتملا مرض گرفتم همش حالم تا الان بد بود برام دعا کنین

فعلا

آتوسا

پیوست:امشب وبلاگم قاط زده اینم از شانس قشنگ من!!!!!!!!!!!!!!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
خانم حلزون (نیاز) سه‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:06 ق.ظ http://niyaz5959.blogsky.com

سلام عزیزم
شنیدن این چیزا آدم رو ناراحت میکنه . اما باعث میشه ماها قدر پدر ومادرهامون رو بیشتر بدونیم.

علی اکبر سه‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:36 ب.ظ http://www.hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
خدا رحمتشون کنه مادر دستتون رو..
مادر شما هم ان شاالله ۱۲۰ سال عمر کنه..
موفق باشی

یاسی سه‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1386 ساعت 05:38 ب.ظ http://yasijun.blogfa.com

سلام چطوری؟آدم باید همیشه قدر زندگی و داشته هاشو بدونه.
راستی گفتی سگ داری. از چه نژادیه؟ نره یا ماده؟ چن وقتشه؟چجوری نگهش میداری؟ وخیلی سوال دیگه...
میدونی آخه منم رفتم سفارش یه ترییر تازه از شیر گرفته شده ی سفید ماده دادم. ولی هنوز از کار خودم مطمئن نیستم. میترسم نتونم از پس نگهداریش بر بیام. در عین حال هم خیلی دوس دارم یه حیوون خونگی داشته باشم. تو که سگ داری میشه لطفا یه کم...نه...یه عالمه ...راهنماییم کنی.
منتظرتم.
قربونت برم.
بووووووووووووووووووس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد